Šoreiz runa nav par to, kur nakšņot vai kur nakšņot ar telti, bet gan par to, ko jūs varat darīt ar pasākuma partnera e-veikalā pieejamajām tirdzniecības teltīm un paviljoniem. Mēs dalīsimies ar padomiem un ieteikumiem par komerciālajām teltīm.
Pilsētas svētki vai gadatirgus
Ja esat lauksaimnieks, ražojat pārtiku, rokdarbus, pārdodat apģērbu vai piedāvājat citus dažādus produktus, jūs, iespējams, arī dodaties uz gadatirgiem. Gandrīz katru mēnesi notiek kāds no tiem. Daži no lielākajiem ir: lielo pilsētu un mazpilsētu svētki, Jāņu dienas, Jūras svētki, Kaziukas, sēņu svētki, Stinšu svētki un daudzi citi. Šo svētku laikā uz dažādām Latvijas vietām ierodas ne tikai apmeklētāji no visiem valsts nostūriem un pat ārzemēm, bet arī tirgotāji.
Ja esat viens no viņiem, tad jums noteikti ir nepieciešama ZELTPRO PROFRAME sērijas vai ekoSTRONG kolekcijas telts. Dažādu izmēru teltis ar alumīnija vai tērauda karkasu, izturīgas un izturīgas, tajās varēsiet izvietot savus produktus un ērti izstādīt visu savu sortimentu. Turklāt skaista telts piesaistīs uzmanību un radīs profesionālu jūsu uzņēmuma tēlu.
Konferences vai izstādes
Konferencēm un izstādēm var būt izšķiroša nozīme, lai dibinātu jaunus kontaktus, demonstrētu inovācijas vai iepazīstinātu mērķauditoriju ar produktiem. Ne tikai teltis, bet arī lielāki paviljoni palīdzēs jūsu organizācijai izcelties un profesionāli prezentēt jūsu galvenos vēstījumus. Lai gan teltis ir tradicionāla izvēle, jo īpaši tirgotājiem, paviljoni ir inovatīvs un moderns veids, kā prezentēt savu organizāciju. Izvēlieties paviljonus ar platību līdz 150 m2 vai pat kupolveida paviljonus, kas var ceļot ne tikai pa Latviju, bet arī pa Eiropu vai pat visu pasauli.
Ārā, netālu no jūsu uzņēmuma telpām
Uzņēmumam, kuram ir ne tikai iekštelpas, bet arī āra telpa, kas var piesaistīt klientus, jo īpaši sezonas laikā, āra telts var pildīt dažādas funkcijas. Pirmkārt, tā ļauj palielināt ieņēmumus, jo teltī ir iespējams ierīkot tirdzniecības vietu. Otrkārt, tā var paplašināt piedāvāto produktu klāstu un sezonas laikā piedāvāt kaut ko tādu, kas citur āra teltī nebūtu pieejams. Un, treškārt, tas palielina redzamību tiem apmeklētājiem, kuri neieiet iekšā. Āra telts var būt pirmais kontakts ar zīmolu, tāpēc tā ir vēl viena iespēja veidot attiecības ar klientu.
Festivāls vai liels brīvdabas pasākums
Ne tikai gadatirgi ir tie, kas dominē Lietuvas brīvajā laikā siltajā sezonā. Vismaz dažus mēnešus gadā notiek arī festivāli vai lieli koncerti un brīvdabas pasākumi, kuros uzņēmumi var ierasties un piedāvāt savus produktus, piemēram, pārtiku, dzērienus, preces vai citus produktus. Ja arī jūs plānojat apmeklēt lielus pasākumus Latvijā vai citās Baltijas un kaimiņvalstīs, ZELTPRO telts noteikti būs izdevīgs ieguldījums. Tā ir salīdzinoši viegli uzstādāma un transportējama, tāpēc to noteikti ir vērts uzstādīt festivāla vai liela pasākuma laikā.
Labdarības pasākums vai reklāmas kampaņas
Ir svarīgi saprast, ka preču teltis ne vienmēr ir nepieciešamas tirdzniecībai. Dažos gadījumos vislielākais ieguvums no teltīm vai paviljoniem ir vienkārši tad, ja jūs varat veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot attiecības ar privātajiem patērētājiem vai biznesa klientiem un partneriem. Par to var domāt ne tikai konferencēs un izstādēs, bet arī labdarības pasākumos un organizējot plašākas reklāmas kampaņas. Uzaicinot viesus un klientus vai pasākuma dalībniekus apmeklēt telti, visefektīvāk tiks izmantota teltij pieejamā telpa un līdzekļi.